Ordentlig kontorrengøring kræver viden og erfaring – det leverer vi
Ekspertise og vigtigheden af viden i rengøringsbranchen: Århus Rengøringsselskabs historie
Aarhus Rengøringsselskab blev stiftet 2. januar 2013 af Lars Studstrup, som med en baggrund inden for restauration og storkøkkener havde oplevet vigtigheden af god hygiejne.
Mange tror, at rengøring er noget, man nemt kan klare med en spand og en klud, men skal rengøringen være effektiv og sikker, kræver det viden om kemi, materialer, overflader, bakterier, støv, infektionshygiejne, ergonomi og så videre.
Derfor har Lars igennem mange år selv været ude at gøre rent hos sine kunder og har samlet en lang, bred og dyb erfaring i at gøre ordentligt rent.
Den erfaring har han de sidste 10 år brugt på at opbygge gode relationer til sine kunder med udgangspunkt i langtidsholdbare, effektive rengøringsløsninger, der er til at stole på.
Siden er Dennis Fisker Rasmussen blevet ansat som daglig leder. Han har arbejdet med rengøring, siden han fik kørekort. Først i sin stedfars rengøringsselskab, siden i en række andre rengøringsvirksomheder. Det har givet ham stor praktisk indsigt og værdifuld viden om effektiv rengøring, der tager hensyn til materialer, overflader, mennesker og miljø.
Få et opkald fra Dennis
Vi vender tilbage inden for 24 timer
"*" indikerer påkrævede felter
Vi er – og bliver – lokalt forankret
Gennem alle årene har Århus Rengøringsselskab haft base i Aarhus. Det er her, vi opbygger gode tætte, relationer til vores kunder og står til ansvar for vores arbejde.
Vi gør rent i Aarhus, Viby, Højbjerg, Brabrand, Aarhus V, Tilst, Risskov og Egå og har ingen ambitioner om at blive landsdækkende. For os er det vigtigt at være tæt på kunderne her i Aarhus-området.
Ordentlighed går aldrig af mode
Virksomheden er rundet af gamle dyder, og det er vi stolte af. Et ord er et ord. Ordentlighed går aldrig af mode. Grundighed og respekt sættes i højsædet.
Derfor tør vi også godt love jer tryghed og sikkerhed for, at rengøringen bliver udført i en god og ordentlig kvalitet på rette tid og sted.
Ordentlighed og respekt er ikke noget, vi kun udviser over for vores kunder. Sådan behandler vi også vores rengøringsassistenter. De er hverdagens helte, der tidligt om morgenen sørger for, at jeres virksomhed skinner til glæde for kunder og medarbejdere. Derfor arbejder vores rengøringsassistenter under ordnede forhold og får derfor selvfølgelig pension, betalt arbejdstøj etc.
Læs mere om, hvordan vi konkret udfører firmarengøring.
I er altid velkomne til at kontakte os for gratis, uforpligtende rådgivning om rengøring og hygiejne.
Dennis Fisker Rasmussen
Daglig leder & COO
dennis@aarhusren.dk
20 71 21 00
Lars Studstrup
Indehaver
lars@aarhusren.dk
30 48 66 88
Rengøringens ABC
Med den øgede opmærksomhed på indeklima, ventilation, og hygiejne under coronapandemien er det blevet tydeligt, hvor vigtigt det er at opretholde god hygiejne på arbejdspladsen.
Formålet med rengøring er at fjerne bakterier og minimere risikoen for sygdom hos både medarbejdere og besøgende. I denne artikel vil vi fokusere på tre vigtige områder: kontakthygiejne, lufthygiejne og et præsentabelt indtryk.
Vi vil også udforske, hvorfor rengøring ikke kun er sund fornuft, men også en investering i virksomhedens overskud.
Få et opkald fra Dennis
Vi vender tilbage inden for 24 timer
"*" indikerer påkrævede felter